måndag 13 augusti 2012

Pom Pom: Herta Myller - Iso fasaani.

Herta Myller: Ihminen on iso fasaani.
Hertan laulu:
"Läksin Berliiniin mä kerran, juhlin siellä lailla herran. Trallallaa, trallallaa, koko pitkän yön.
Mulle tyttäresi anna, jotta saisin häntä panna. Trallallaa, trallallaa, koko pitkän yön.
On turha herran tänne tulla, tytär siveä on mulla. Trallallaa, trallallaa, kok pitkän yön.
Äiti, älä ole hupsu, miksi mulla on tää tupsu. Trallallaa, trallallaa, koko pitkän yön.
Äiti tupsus mulle lainaa, omaani kun pienuus vaivaa.Trallallaa, trallallaa, koko pitkän yön.
Sitä en mä sulle anna, isäkin kun tahtoo panna. Trallallaa, trallallaa, koko pitkän yön."
Hertta on kerännyt kansanviisauksia ja tehnyt niistä timanttia taidetta. Nyt se selviää milloin nainen
on varmasti ollut uskoton: Kun kävelee jalkaterät ulospäin. Mites sen muuten varmasti tietäisikään ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar