Kauhuskenaarioita suosikkiammateista, tässä mainosmaailmasta, pääsee samaan kategoriaan kuin
Huimaavat korot.
"Tiedättekö mikä on rikkaiden ja köyhien välinen ero ?
Köyhät myyvät huumeita voidakseen ostaa Niket, kun taas rikkaat myyvät Nikejä ostaakseen
huumeita."
Riveillä ja rivien välissä paljastellaan hurjia totuuksia:
Kananpojan kasvu 42:ssa päivässä munasta entisen kolmen kuukauden sijasta.
Coca Colaan ei enää lisätä kokaiinia, vaan sensijaan fosforihappoa ja sitruunahappoa,
jotka luovat illuusion janon sammumisesta ja luovat keinotekoisen riippuvuuden.
(Olikohan tämä tieto Pepsin sponsoroimaa ?)
Geenimanipuloidut mansikat eivät jäädy talvella, koska niihin on lisätty kylmien vesien
kaloista otettu geeni.
Syöpä leviää. Öljyfirmat tekevät kaikkensa sähköautojen vastustamiseksi.
Aurinkovoiteet suojaavat vain UVB-säteiltä mutta eivät haitallisilta UVA-säteiltä.
Melanoomat leviävät.
Sivilisaatio on rakennettu sinun luomillesi väärille haaveille. Se tekee kuolemaa.
Menestyvä copy tienaa yhdellä lauseella Porschen, hänellä ei ole työaikoja, on
vain deadline.
Työttömyysluvut ja töiden katoaminen takaavat sen, että näistä kirjoista huolimatta
suosikkiammattien suosio ei laske.
Työtä painavat vain kohauttavat olkapäitään kertakäyttöilmiöille, niinkö se käy ?