lördag 16 augusti 2014

Pom Pom: Varjosi seuraa sinua.

Tunteet ovat varjojamme

harvoin näkyviä

vaativat kirkkaan auringon erottuakseen selvästi

harmaina päivinä

hetkinä

ne eivät erotu

silloin en tiedä onko minulla niitä ollenkaan

pystyynkuollut

hautausta vailla.

Siksi sinä et voi jättää minua

olen ikuisesti sinun

sinun johon olen rakastunut.

Olet varmasti kuullut, että sitä jonka hengen on pelastanut,

siitä on ikuisesti vastuussa.

Niitä kummallisia elämän säilyttämisen sääntöjä joita ei ole

mihinkään kirjoitettu.

Ilman sinua en ole olemassa

on parempi elää jonkun toisen kautta

kuin olla elämättä ollenkaan

vaikka feministit yrittää herätellä

haaveissa ja unelmissa eläjää.

Minä mieletön päätäkö vailla.

Minä valitsin toisin.

Olen onnellinen vaikka onneni on jotenkin päälleliimattua.

On se silti minun. Eikä ystävättäreni, sisareni, työkaverini tai presidentin rouvan.

Ole onnellinen siitä että en ole sydäntä vailla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar