lördag 5 juli 2014

Pom Pom: Mr A, HKK.

Kun tapasin Mr A, HKK:n oli se suuri shokki, suunnattoman jännittävää ja hauskaa.

Olin tarkistanut netistä minkätyyppisiä ihmisiä hän tapasi. Katsoin vain nimiä, jotka minusta tuntemattomana ulkomaalaisena vaikuttivat hurjan hienoilta.

Oli vanhoja konjakkimerkkejä sun muita. Lisäksi tuntui alkuvilkaisulla, että lehdissä oli vain ystävällisiä juttuja heistä, vaikutti kuin heillä olisi pysyvä ystävyyssuhde. Ex-vaimokin oli mukana moraalisena koristeena, ystävänä, ainakin silloin tällöin.

En suinkaan saanut sitä käsitystä, että ko. herra olisi rakentamassa tai pitämässä haaremia. Ilmaisin haluni päästä tähän ryhmään. Se alkoi vähän juippimaan, Mr A, HKK ilmoitti, että he ovat hänen ex:n. Miten ihmeessä minä voin haluta siihen ryhmään ???? Oli varmasti saanut tarpeekseen tästä riipasta.

Joten siihen on palattu aina silloin tällöin. Jossain vaiheessa luin juttuja tarkemmin. Ammatit olivat strippareita sun muita... Aloin varovasti kysellä pitäisikö minun mennä strippauskurssille. En oikein saanut selkeää vastausta. Ymmärsin, että kyse on vakavasta asiasta. En ole vielä mennyt.

Joten tässä nyt tiedotan kaikille kuinka tylsä olen ollut ja olen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar