lördag 28 juni 2014

Pom Pom: Päivän kihlaus.

Olen kovasti pettynyt kun HKK Prinssi Carl-Philip ei kihlannutkaan minua. Hän vain yksinkertaisesti ilmoitti, että he evät tarvitse kirjoittajia ! Ehkä vähän parempi tapa kuin emaililla ilman syytä. On hyvin tärkeää suhteen lopettamisessa, että kertoo syyn. Kokonainen sukupolvi hämmentyneitä tyttöjä ja poikiakin miettii jo, että mistä se johtui se stoppi. No, nytpä tiedän, minä henkilökohtaisesti. Taisin tietysti aavistaa jo sen hieman etukäteen: Kuka nyt kirjoittajia tarvitsisi. Kun kuninkaalliset puhuvat he sanovat aina me kun tavallinen kansalainen kuvittelisi kyseessä olevan ensimmäisen persoonan.

Kihlajaiset ovat tärkeä tapahtuma. Minun sukupolveni ei mennyt kihloihin ollenkaan, he vain menivät suoraan naimisiin, ns. pakkosyillä. Se oli streetsmartia silloin. On vain hauska, että siitä tavasta olemme päässeet eroon. Kun morsiamet saivat hävetä silmät päästään tätien tarkkojen katseiden alla.

Minua edeltänyt sukupolvi meni kihloihin. Pienessä kotikylässäni kulki vitsinä parikymmentä vuotta tositapahtumasta kertova juttu: Kuinka tuleva morsmaikku soitteli ympäri pitäjää ja kyseli, että missä se Kaarlo on kun meidän piti mennä tänään kihloihin.

Mutta minä en ole ollenkaan katkera, ainakaan vielä:

Onnea HKK Prinssi Carl-Philip & Sofia !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar