torsdag 16 maj 2013

Pom Pom: Marry me again.

Dear Andie !
Ei kai se Bonnie Tyler suutu, jos otan Sinut minun maani mainokseen ?
Jos tilanne oikein pahaksi menee voit varmaan lohduttaa häntä jotenkin. Hänen kappaleensa on Qualite ja Proffs ja
niin edelleen, mutta kun tiedän, että Sinulla on suuri sydän niin käännyn puoleesi. Yritän vihjaista, että maani
äänestäisi häntä 12 pinnalla kun itseänsä ei saa äänestää niin yhtä hyvin voimme äänestää häntä. Mutta että Sinä
äänestäisit Kristaa, vaikka et ihan täydestä ottaisi hänen viestiään.
Kun näin viimeksi valokuvan sinusta olit niin onnettoman näköinen, että sydämeni oli murtua.
On tärkeää, että tiedät ja muistat: Krista from Finland on karamelli, mutta hänellä on jo poikaystävä, joka on salaa
kosiskellut häntä jo jonkin aikaa. Krista ei vain halunnut paljastaa kaikkea keskellä tätä suurta showta.
Krista on laulanut hänelle tätä samaa kappaletta hyvin kauniisti. Ethän sentään toivo kaksintaistelua miekoin
kuten piireissäsi kait on vieläkin tapana ? Se on liian vaarallista, vaikka kaikki ymmärtävät Sinun olevan voittaja.
Krista on liian vaarallinen nainen Sinulle. Minä olen huomattavasti vaarattomampi, itse asiassa taidan olla
täysin vaaraton. Soft, vain soft.
Kai se on sallittua, että lähestyn Sinua tällä tavalla, olethan Euroopan tunnetuin poikamies, mutta jotenkin
ymmärsin Kristaa kuunnellessani että saatan niin sanotusti jäädä lehdellä soittelemaan. Lehdet on soitellu
ihan tarpeeksi jo useita vuosia ja sopivaisuuden rajat taitavat niille olla tuntemattomia,
joten minulla ei ollut paljon valinnanvaraa. Kai Sinullakin voi joskus jossain asioissa olla samanlainen tilanne,
vaikka pääsääntöisesti kärsit pahasta runsaudenpulasta. Itse asiassa en ollenkaan ymmärrä, että osaat valita
siitä joukosta jotain järkevästi, se täytyy olla liki mahdotonta ja äärimmäisen vaikeata.
Meillä tasavallassa on tällainen tapa, että se on me tytöt kun tiedetään parhaiten eli se olemme me jotka kosimme
kun se oikea osuu kohdalle.
Minäkin ymmärsin sen heti kun näin kuvasi ja huomasin sen, että et ole ollut samassa kuvassa sen teidän maanne
vaarallisimman naisen, Suzanne Boylen kanssa. Mikäli olen oikein ymmärtänyt teidän maanne systeemiä hän on liki
ainoa Sinulle sopiva, ainakin joittenkin mielestä. Minä esimerkiksi olen vain liki sopiva. En niin kovasti eroa
hänestä, mutta en laula. Vaaditko, että tulevan vaimosi täytyy laulaa kylpiessään ? Se kaikuisi niin hienosti
linnan kivisillä käytävillä.
Minä huomasin, että Sinäkin kovasti kunnioitat minun ensimmäistä rakkauttani, yritän sanoa sen tyylikkäästi, kun
käyt viemässä kukkia Tuntemattoman Sotilaan haudalle. Aika monet suuruudet eri puolella maailmaa tekevät sitä samaa.
Joten se on erittäin hieno asia. Niin kuin tietysti kaikki mitä teet.
No niin, tavataan sitten taas lauantaina ja hymyillään kun tavataan, minullakin on uudet tekarit niin uskallan taas
hymyillä. Olenkin ollut totinen ihan tarpeeksi kauan.
Yours
Mary Ann

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar