lördag 18 maj 2013

Pom Pom: Andies lilla fruga.

 
Kära Andie!
-Jag har inte spelat ner dina prestationer? Jag tror att, tvärtom, det verkar som att allt vad du gör är bra och underbart för mig.
Jag har väl inte sagt att du såg så underbart ut tidigare ?
Jag har väl inte kontrollerat  allt?
Jag har väl inte varit ovänlig till Din familj eller Dina vänner?
Jag har väl inte varit alltför svartsjuk? Du har kunnat diskutera i fred  med alla Dina sekreterare ?
Och alla stars och skönheter ?
Det är, trots allt, och du har haft även freetime ?
Jag har väl inte varit otrogen till så att du har fått veta om det?
Det ser väl inte ut så att jag trivs bättre med andra än Du ?
Jag har väl inte ogillat offentligt Din vardag ?
Jag har väl inte druckit för mycket annat än CocaColaa?  Eller kaffet ? Eller te vid klockan 5 eller vid andra tillfällen ?
Jag har inte tagit Dina brister alltför allvarligt? Även om jag inte minns nu vad fel du har, för mig är du
perfekt. Alla bara säger att det finns inga perfekta människor och jag är halvblind när jag bär mina rosa unika glasögonen.
Jag har väl inte dragit dig i vardagsrätt om ditt snarkande, även om jag var  tvungen att banda det eftersom Du inte trodde på mig ?  
Jag har väl inte offentligt försökt Dig tro att gräset vore mera grönt bakom gallret till exempel i Irland ? 
Det har jag väl inte gjort ?
-Inte.
-Bra, då är vår relation väl okej.
Din Käraste
Andy ´ s Wife
(Mig har hälpts 18.5.2013 i denna affär  av HS och IS , jag tror  att de har intervjuat  dig någon gång. Jag är inte så och för intelligent som du säkert  har  redan noterat, är jag rädd om.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar