lördag 18 maj 2013

Pom Pom: Andy´s Wife.

Dear Andie !
- Enhän ole vähätellyt saavutuksiasi ? Minusta päinvastoin tuntuu, että kaikki mitä teet on suurta ja hienoa minulle.
Enhän ole vihjaillut sinun rupsahtaneen ?
Enhän ole kontrolloinut kaikkea ?
Enhän ole ollut epäystävällinen sukulaisillesi tai ystävillesi ?
Enhän ole ollut liian mustasukkainen ? Olet saanut keskustella rauhassa kaikkien sihteeriesi kanssa ?
Ja kaikkien kaunottarien ?
Ja vapaa-aikaakin Sinulla on sentään ollut ?
Enhän ole ollut uskoton niin että olet saanut tietää siitä ?
Enhän viihdy paremmin muiden kuin Sinun kanssasi ?
Enhän ole julkisesti inhonnut Sinun arkeasi ?
Enhän ole juonut liikaa muuta kuin CocaColaa ? Tai teetä muinakin aikoina kuin kello 5 ?
Enhän ole ottanut vikojasi liian vakavasti ? Vaikka en nyt muista mitä vikoja Sinussa voi olla, minulle olet
täydellinen. Kaikki vain sanovat, ettei ole olemassa täydellisiä ihmisiä ja minulla kun on kuulemma ne
puolisokeaksi tekevät vaaleanpunaiset silmälasit.
Enhän ole vetänyt Sinua liian ankaralle tuomiolle kuorsaamisestasi, vaikka olin pakoitettu äänittämään sitä kun et uskonut minua ?
Enhän ole julkisesti uskonut, että ruoho voisi olla vihreämpää jossain muualla, esimerkiksi Irlannissa ?
Enhän ?
- Et.
- Hyvä, sittenhän suhteemme on kunnossa.
Sinun
Andy´s Wife
(Minua on avustanut tässä jutussa HS ja IS, jotka kait ovat joskus haastatelleet Sinua. Minä en ole
ihan näin älykäs minkä varmasti olet jo huomannutkin.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar