måndag 5 augusti 2013

Pom Pom: Amy Beth Hayes.

Pitäisiköhän ruveta naisellisen älykkääksi siis sellaiseksi jota naiset pitävät älykkäänä - sen ohella että aviomies on rikas - ja suosia oman näköistä naistyyppiä ?
Amy Beth Hayesista on useita kuvia jotka ovat kuin minä muutama vuosi sitten.
Siis hän: Tähti ! Uusi tähti on syntynyt ! Nätti on ja taitava.
Selvennykseksi:
- Naisten mieleen ei ole koskaan edes juolahtanut että MINÄ olisin älykäs, koska en ole tehnyt niin.
- Kepulaisten mielestä olen tyhmä , koska aina kerron hyvät kalapaikat kaikille.
- Kokoomuslaisten mielestä olen tyhmä, koska en uppoa rahoihin.
- Sossujen mielestä olen tyhmä, koska en ole sossu.
- Kommunistien mielestä olin vielä tyhmempi koska en ollut kommunisti.
- Miesten mielestä olen tyhmä jos en anna.
- Uskovaisten mielestä olen tyhmä jos annan.
- Naapurin mielestä olen tyhmä, koska olen naapuri. Tai en tiedä miksi, mutta tyhmä olen.
Jne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar