fredag 25 oktober 2013

Pom Pom: Terveysterroristi.

Kukaan ei usko mitään todella ennen kuin on itse kokenut, sen saa todeta itsestäänkin aina silloin ja tällöin.
Olen slarvannut hammalääkärillä juoksemista vuosia. Tai lähinnä hammashoitajan hammaskiven poistoa, koska se on niin kivuliasta. Puudutusaine kun puuduttaa yleensä kielen täydellisesti, mutta ei juuri muuta kun suihkeena annetaan.  Manjana, manjana, olen ajatellut. Sitä en ole asiantuntemattomana ajatellut, että kyse on bakteereista.
Ja olen kärsinyt pahasta arthrosista. Lääkärit ovat sanoneet vain, että inflammation ja lääkkeet ovat  vain särkylääkkeitä.
Kun hammaskiveni poistui, helpottui myös arthros. Olen kuin toinen ihminen. Jännitän vain sitä kuinka kauan tämä uusi tilanne jatkuu. Olen toimintakykyinen, työkykyinen... hurraa.
Kun kerroin siitä lääkärille hän vain totesi, että hammaskiven poistamisen myötä poistuvat myös bakteerit eivätkä kulje niveliin.
Kun terveysterroristit tulevat valtaan, he varmasti  keksivät uuden systeemin:
meille maksetaan kun käymme hammaslääkärillä.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar