torsdag 14 november 2013

Pom Pom: Rikos.


Jos tekee rikoksen sitä on todennäköisesti jatkettava muuten jää kiinni.
Jatkuva rikos tekee tekijästään rikoksen ammattilaisen.
Mikä ihmeen vimma on nuorilla ja erityisesti naisilla tehdä itseään
kuuluisaksi - toisten teksteillä ?
Eivät kirjailijat ja yleensä kirjoittavat ole yleisesti arvostettuja.
Vain jotkut saavat saman statuksen kuin esimerkiksi standardit ja aivan tavalliset
akateemisten ammattien harjoittajat. Joita on pilvin pimein.
Minulle on kerrottu, että esimerkiksi minun tekstejäni kopioi noin 1000 naista ja väittää
tekstejäni omikseen.
Jos se on totta: Mitä he sillä saavat ?
Ovatko he niin lahjakkaita kauppiaita, että saavat jotkut niitä ostamaan ?
Minä en ainakaan saa teksteilläni muuta kuin tilanteen, jossa minun pitää yrittää
miellyttää kaikkia. Välttääkseni usein raivohullun raivon tai muun kiukun
tai kummallisen vihan. Ja minä sentään kirjoitan ihan kilttejä ja hauskoja tekstejä,
en pilaa kenenkään mainetta tai paljastele salaisuuksia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar