söndag 10 november 2013

Pom Pom: Minä - 50 vuoden kuluttua.


Olen 100-vuotias. Se on tavoite, sehän on selvä. Se riittää, en halua 150 vuotiaaksi.
Muutun todennäköisesti kasvoksi jostain sairaudesta. Vakavasta niin kuin meille
useimmille käy.
Ei ole kyse sen kummemmasta masennuksesta: Harva kun poistuu tuonpuoleiseen täysin terveenä.
Minulle on uusittu kantasoluilla maksa, sydän, polvet, lonkat ja selkä.
Vain aivot ovat entiset, niitä en edes antaisi uusia, sen verran rakkaat ovat.
Aivot, miten mahdatte selvitä vanhoilla opeilla ? Hyväksyä uutuudet ja parannukset
ei ole niin helppo asia kuin luulisi. Koska muutokset ovat hyvin usein huononnuksia.
Nuoret viisaat miehet ja naiset eivät näe uusien ideoidensa kaikkia dimensioita, he näkevät vain ne
mitkä ovat itselle hyviä.
Siksi me vastustamme kaikkea uutta. Valitettavan usein se on muuttunut periaatteeksi,
joka toppaa ajattelun.
Mutta silti, et varmaan Sinäkään haluaisi uusia aivoja ?
Koska olen standardi, sopii toiveeni useimmille. Siksi, kuuntele minua !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar