torsdag 24 april 2014

Pom Pom: Maailman juoruja ?

Vai totta toinen puoli ? Eräs alaluokkien luokkatoverini näki kerran keskikoululaisena minut pikkuserkkuni kanssa Ruovedellä. Pikkuserkulla oli silloin tummaksi värjätty tukka ja se oli siihen aikaan KAUHEAA ! Luokkatoverini ilmoitti minulle useaan otteeseen huolestuneena, että olen joutunut huonoon seuraan... Sellaista se oli varhaisella 60-luvulla ja maalla. Odottelen eräältä saman suvun lahjakkaalta kirjoittajalta kirjaa nimellä Beatlesien kanssa maailmalla tai maailman laidalla tai takapihalla. Oli jonkun porukasta 2. tai 3. tai 4. tai 5. tai 6. tai 7. tai 8. tai 9. tai 10. nainen. Ehkä oli useidenkin, niin hurjaa on meno maailmalla. Nykyäänhän useat hänen ikäisensä naiset tekevät Lenitat eli kertovat vanhoista ja eltaantuneistakin rakkauksistaan reilusti ääneen. Ringo kuulemma naureskeli minua porsaaksi, en ole kyllä ko. herraa koskaan nähnyt, sitä vastoin kuullut...eli myös tiedottajan taitoja taitaa olla. Ringo oli minun ihanteeni porukastaan ison nenänsä takia. Tykkäsin aikoinaan niin kovasti isonenäisestä isoisästäni Nestorista, että nuorena hain hänen näköisiään, nenän piti olla yhtä iso ! Sittemmin olen parantunut siitä vaatimuksesta. Kyllä sitä voi nuorena olla hullu ! Tänään nauran itselleni ihan tosissani. Pata kattilaa soimaa, musta kylki kummallakin... niinhän se helposti on naisten touhuissa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar