söndag 16 juni 2013

Pom Pom: Så här översättar Bing. Hound Dog Upp !

Pom Pom: Hound Dog upp!




Hound dog upp!
Kungen har fångats i det faktum att han har använt skattebetalarnas pengar för sina egna behov.
Och när han uppmärksammades av allmänheten och sedan jokun kan återvända till spjälsängen.
Avsikten var bra, förbättra villkora av statliga tillgångar. Och naturligtvis ändamålet helgar medlen.


(Jag skriver detta just nu, även om jag gör, i själva verket, önskade rapporten var inte där, men det är vad nuförtiden
upptagen, i själva verket en bok utan att läsa  i böckerna. Det är onödigt om det
knoppen är skarp nog även som unga män ofta. Allt är på något sätt mer ekonomiskt sätt.)
Kungen: Jag vet, jag antar att jag kan vara allt du förstå den. Jag har mer än en sak
får behandling. Om ett fel har uppstått, kommer att det korrigeras. Det är bra att vi har en media
så försiktig att det vet hur man tar hand om oss för ett bättre jobb, kanske. Jag skulle vilja tacka media för denna reparation.
Även solen har sina prickar. Denna typ av perfektion, är det ibland en syssla.
Du kommer att få din eldade, naturligt. Jag blir inte sparkade, Viktoria vill tillbringa ännu mer tid Princess
Estelle underhålls av frivilliga, vilket är mycket bra. Alla mammor är inte så mycket med sina barn, faktiskt.
Hon är en bättre mamma än en journalist själv, tror jag.
Har du fortfarande har något att säga till er, fru Perfection?
Om jag ska ha det gjort, borde det heta, men de hus som skämda och kanske förstöras
helt off. Och då det skulle vara mycket dyrt att skattebetalarna egendom förstörs mycket av den.
När eller om du tror att jag är lite av känslan att du fånga mitt vindavdriften.
Och dessutom, jag betalade bara för detta festliga för alla, Madden bröllop, så lite redan syntes botten av
kassan på marken. Och det var inte alls en liten slant för det, varför inte i Aftonbladet slita på det någon sak
Hur mycket fick plats ett helt folk för underhållande?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar