fredag 9 mars 2012

Pom Pom: Personligt brev.

Bäste arbetsgivare !

Jag är cool, glad, drivande, pålitlig, effektiv, positiv, samarbetsvillig, försiktig, empatisk, lyssnande, entusiasmerande, värderande, analytisk, nogrann, frihetsälskande, humoristisk, naturlig, slutförare, social, engagerad, aktiv, organiserad, skapande, kreativ, hjälpsam, punktlig, ansvarsfull, snabblärd, orädd att hugga i, serviceinriktad,  glad, pedantisk, självgående, systematisk, metodisk, ärlig, problemlösare, troubleshoter, övertygande, korrekt, proffsig, hängiven och professionel.
Jag kan genomföra arbetet på planerat sätt. Jag har lärt mig att hantera vissa situationer som kan bli stressiga.
Och jag är sån att jag kan bara inte låta bli att hälpa till.

Inte hela tiden men när situationen kräver det.

Har Du jobb till mig ?

MVH

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar